Sunday, April 13, 2008

六合彩

今次係我人生第二次買六合彩,第一次一個字都無中到,個次之後諗住以後都唔會再玩,因為覺得自己本命係無橫財,尤其係呢d純粹係幸運成份居多嘅事(由細到大,抽咩都倫唔到我,有陣時因為有要事無出席一d場合,個次抽奬就即中,仲要係大份個d,但係通常d無咁好嘅嘢就中到應一應),所以我係一位名燈

今次再戰江湖因為睇到某一d bloggers佢地好有系統咁分析每期六合彩嘅pattern,有人可能會覺得無聊,有人會深信,就好似求神同問米,最攪鬼嘅係佢地連 sw 都有。所以我想以本人親身試下係堅定流,今朝就用左一個鐘頭到度no.,好彩小弟對數字情有獨鐘,唔會睇到佢地就頭痛(我家姐就會),終於「度」出一注。

1 comments:

大口仔 said...

我都買左....希望今年有d橫財啦!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting