Tuesday, April 15, 2008

亂吹之帝國主義

今朝聽電台,一聽到呢個消息火都嚟埋,滿口市場經濟,骨子裡郤講一套做一套,原來對自己有利就市場經濟,對自己不利就曲都變直!

奧巴馬打中國牌 稱逼人民幣升值
奧巴馬周一突然大打中國牌,表示會以限制中國打入美國市場為威脅,迫使人民幣升值。他周一在賓夕法尼亞向一班鋼鐵業工人拉票時說:「我們要懂得討價還價,既然你們操控匯率,那麼我們便局部限制美國市場。」賓夕法尼亞下周二初選,當地的白人藍領成關鍵,奧巴馬早時被指發表侮辱藍領的言論。

希拉莉就說,會加強利用世貿機制,挑戰中國進行不公平貿易、打擊侵權活動,及採取措施減低中國貨大量進口,對美國業界的傷害。她說要中國知道若補貼出口,損害美國製造業,將要付出代價。

無可否認,佢地唔多唔少都係為左爭取工人階級選票而作出以上嘅言論,做唔做就係入主白宫之後先知。但咁樣可以側面咁反映左美國人民一般都視中國人係敵人。我地中國而家唔係咁好蝦,你驚我地掘起咩禁低我地,我地偏偏係要企起來呀。淨係識得講人地用補貼令到佢地工人受壓,我地五六千萬嘅農民唔係受到同樣嘅情況咩?作為中國人,見到近日西方藉著tibet同olympic大打反華牌,我地中國人呢個時候更應該團結起嚟,證明我地唔係好似以前咁好蝦架!

0 comments:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting