Sunday, May 11, 2008

母親節


今日係母親節,好多孝順仔女會安排好多活動同阿媽一齊,例如一朝早飲茶(不過好似貴過平時假期3-4成),跟住送上鮮花同禮物,帶佢地周圍玩咁!我屋企就怪 d,一切都好平淡,我同家姐都無點表示,一嚟阿媽成日同我地講唔需要搞咩"花神"(女人係口不對心,我知佢好想收到花同禮物),二嚟係唔係今日送嘢先代表你孝順呢?點解唔平日多點關心自己父母,要到呢d日子先做嘢呢?如果我係做人老豆,我情願個仔女平時同我傾下,得閒出下街睇嘢,買下嘢比自己(幾$$唔緊要,最緊要係有心),好過一年得今日又或者父親節先有d咁嘅節目,平時想見下都難(有d甚至要booking 添),再甚者雖然日日見,但係一個月都唔知有無對話超過十句。

其實作為父母,最想睇到個仔女健健康康,齊整同見多幾面,傾多幾句,我阿媽要求好細,只要見佢多d,返下屋企食下飯同飲下佢煮嘅湯,得閒比d零用佢,個人無穿無痛,己經滿足。物質上嘅嘢反而無心靈上嘅重要。自己都係打工仔,呢排真係多左無係屋企食飯,返到屋企己經好攰,好早就訓教,所以阿媽都多左怨言,所以我決心之後多點回家食飯,就算幾攰都會同佢傾下謁。

我並唔係反對今日母親節d人嘅行為,但係認為若果有心嘅話,日日都係每親節,唔需要一定係今日先做!中國人有一句話「樹欲靜而風不息,子欲養而親不在」

最後送上一首哥
身體健康

1 comments:

Anonymous said...

多謝番言.

您的 config, 已經夠用的了.

我用的是 Gavotte ramdisk. Freeware 來的, 可以上網找找看, 很容易用. 也有很多教學網址, 我也是這樣學.

我對機箱的要求比較高, 因為硬盤多, 驚太熱, 所以要買一個大的. Power supply 就不要慳, 雖然不需要用到好像我的火牛 ( http://hk.myblog.yahoo.com/mail2kamkam/article?mid=18445 ), 不過太便宜總是不好的. 買好一點的, 電壓穩定之餘也耐用一點.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting