Thursday, June 19, 2008

相反理論係唔係一定work??

喺泡沫期,人人大叫泡沫爆破,例如去年首三季;反之,在泡沫爆破時,佢地反而認為一切正常(business as usual)。踏入今年幾多分析員講咗多少次最惡劣日子已過去(the worst is behind us)?證明泡沫在一片悲觀中膨脹,在一片樂觀中爆破。

節錄自 18/06/2008 曹仁超

本人係一位淡友,唔係想同各位blog界高人做對頭人,但係好多現象表現到而家經濟有點兒滑落嘅跡象:
1. 通脹係全球都要解決嘅事;
2. 中國經濟減速,美國要療傷,對香港外向型經濟會有重大影响;
3. 貧富懸殊,容易造成社會不穩;

不過小弟係市場都係新仔一名,有咩意見可以發表,我都想學習各人嘅思維係點!

0 comments:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting