Saturday, June 21, 2008

個人對市場同blog界嘅一點感想

1. 東尼睇淡中國??
係20/06/2008 東尼日誌入邊,東尼講左一句話令我諗到佢唔係太睇到2008年第四季到2009年中國股市,定係我諗多左,太過敏感呢?

不過,看到國內A股市場的跌勢未止,大家亦有理由想想這次跌市將會持續多久。但與此同時,當A股市場去年表現異常強勁之際,升勢持續到10月時,人人都提出警告,包括我自己在內,指這些價格將難以維持,因為高得荒謬。買家全都是投機炒作的人士,只是著眼於沽出獲利。

這市場現已足夠地低,可以形成底部。毫無疑問,現價普遍仍然有點昂貴,但在合理地短暫的時間內,這些價格看來便宜,特別是可以被稱為藍籌股的股份。

2. blog 界風雲
前排blog界有兩次因為一隻或兩隻股票而發展成兩個唔同意見嘅「勢力」,佢地以唔同角度去對嗰隻股票發表言論。係香港,又或者一個言論自由之都,唔同人有唔同意見好正常。作為一名所謂嘅「投資者」,對唔同嘅觀點應該要尊重。就算巴菲特,soros,jim rogers、東尼、林sir都有佢地唔同嘅觀點,有陣時會同自己嘅諗法係相反,甚至佢地幾個當中都有相反嘅意見,但係佢地都有一個共通點,信任自己,又接受唔同嘅觀點(改唔改變都唔係咁重要)。

第一次係理性發表意見,雖然喺言語上可能有d過左火位,但係睇得出係無針對性;第二次就有點兒那個。你可以唔接受人地嘅意見,但無理由要將人地blacklist,呢d叫無眼屎乾淨盲,你唔理唔代表唔係度,咁樣做只會令人覺得係一個心胸x窄嘅人,連容人意見都無,有幾多錢都無人會尊重。

唔講啦,費時比人blacklist兼洗版!

3. 一點斷斷續續嘅諗法
a. 黃金有跡象轉強,可能預示惡性通脹重臨。
b. 人民幣升值快左,但係太快對出口企業壓力大,對於將來有危機
i. 出口佔gdp 2x%,係投資減速、消費跟唔上嘅情況下,要控制得宜避免硬着陸
ii. 當到左外資嘅估計程度,唔排除會走資,係一個計時炸彈,可參巧越南同印度
iii. 話則升值,但係喺對外升值,對內貶值(熱錢太多嘅後果)
iv. 挾人民幣升值嘅中國概念股,盈利會唔會回歸平淡?
c. 環球經濟前景唔太睇好,各國都有佢嘅難處(美國次按,新興市場通脹,歐州就乜都有,仲慘過美國,中東局勢唔穩定)

而家諗緊點可以係來通張狂升之下保本,升唔升到值係次要,有無咩意見呢?

0 comments:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting