Thursday, June 12, 2008

美國加息?

利率期貨己經顯示,有廿幾巴仙嘅人估計今個月會加四分之一,而「啍哈」二將都不約而同咁出左口術話會加息,所以呢幾日美元有d反彈,外幣同商品都有d反應。

但係喺樓價並未止跌,斷供數字上升嘅情況下,加息咪更加令到呢個情況惡劣,睇明報知道聯儲局其中一位人兄所講嘅嘢對加唔加息有d啓示:

聯儲局副主席Donald Kohn在今天就通脹發言,主題環繞著油價與通脹的關係。發言重點有:
1)急升油價對未來通脹率只有輕微影響;
2)通脹預期有向上趨勢;
3)油價標升後,適當的金融政策會容忍暫時性的失業率及通脹上升;
4)個別相對價格趨勢本身不會引致長遠通脹率的改變。
Kohn是聯儲局重要成員,他這篇對通脹態度溫和的演詞明顯被傳媒漠視,彭博通訊頭條對此提也不提。原因?傳媒主觀上只對加息反通脹的消息有興趣。

照牌面睇,上次會議有兩位反對減息,我估今次會多左,但係夠唔夠數令到加息呢?我唔覺得唔會。相信伯南克係出口術多過有動作,加息只會令到美國呢個半死不生嘅經濟一下子死火,唔駛等到大選布殊己經要落台,係我嘅話,我就一於拖得咁耐得咁耐,接左手睇阿頭做人,始終佢都係打份工啫!

0 comments:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting