Saturday, June 14, 2008

太極 == 鐘擺理論

筆者這幾天一直想的問題是環球經濟所帶來的影響。想來想去都覺得2008年是非常難捱的一年。

  • 不斷上漲的油價。
  • 突然暴跌的BDI。
  • 突然抽升的同業拆息。
  • 上證跌穿3000。
  • 阿爺一方面托市,一方面又宏調的飄忽政策。
  • 全球的高通帳。
好多事情好像突然發生,亦好像暗示了什麼。
筆者想借這個BLOG來聽聽各位讀者的意見,請踴躍留言!

source : o 哂嘴事件簿

見到colin 兄問嘅問題,一直都係六月嘅主題,要解嘅話相信係超難,不過都想發表下自己一d幼稚嘅諗法!

1. 油價係呢半年做左紅人,繼衝破100心理關口之後,就升到差唔多140,而家係128-138之間浮沉。係唔同媒體都提出左油價升嘅理由,不外乎
a)中印需求 ---- 根據調查顯示,中印嘅需求係美國嘅1/15,根本唔會令到油價升得咁離譜
b)熱錢炒作 ---- 要保住財富,錢係會去有得賺嘅地方,股市同銀行收息都做唔到上述嘅功能, 以值博率計,人民幣同商品市場係呢半年入邊仲係正回報嘅地方,羊群心理之 下,熱錢進入嘅金額係以幾何級數咁升,無疑係呢d市場急升暴嘅理由,記住 一樣嘢係「水能載舟,亦能覆舟」
c)供應到頂之迷 ---- 係共識,opec成日話自己有能加增產,又話市場係炒作因素,所以唔會增 產。講嚟講去三x屁。個人認為佢地根本無意圖,甚至根本係無能力去增 產,地區嚟講佢地近幾年又無大油田發現,現有油田又老化,又唔去加大 開採加度同研究,到頂係好自然嘅事。
d)美元暴跌 ---- 唔駛講,由脫離金本位之後,購買力無左99%,佢地而家好樂意美元相對較 弱,可以叫其他國家找佢地次按條數,幾咁好呀,自己死都要全球一齊死, 仲要搞到人地衰過自己添!

可以咁講,油價好難重返100美元之下,除非
1. 環球大衰退
2. 技術超進步,開採成本大跌
3. 替補能源嘅大躍進

2. BDI跌係反應左預期嘅經濟衰退。

3. 香港折息上升,可能係之前兩日睇到嘅對沖基金預期嘅贖回潮,亦有機會係美國大戶班水救火(下個星期係美國期貨/權/油結算周,亦有美國金融機構業績公報)

4. 歷史講左,越救越跌。

5. 捉到阿爺諗咩,己經發左!

6. 1 嘅結果。

呢排諗得最多嘅係呢樣嘢,諗到新嘢再發表。

0 comments:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting