Thursday, October 29, 2009

煩惱

琴日個JOB AGENT 打嚟叫我去見工,其實本來SEND 份APPLICATION LETTER 出去純粹係想睇下而家市道係咩情形,同埋自己個背景究竟可以叫到咩價!點知SEND 唔夠兩日就有回覆。

但係個AGENT都幾惡下,語氣係想我快D去,唔好拖泥帶水。所以問過下人之後,決定聽日去見下,證實下自己係呢個市場嘅定位係邊。同埋想睇下份工係唔係付合自己。

講真,而家呢份都幾好,嘢有陣時係會趕D,但係工作氣氛、同事相處都比起先前幾間都稍好。最緊要嘅係自己係度一年,其實講真唔會有太多嘢可以學到,自己做過嘅PROJECT都係得個兩個咁大巴,學到D乜呀!

第二件CONCERN嘅係自己本身份RECORD,四年入邊做過三份工,每一份工都無超過二年,好難係工作上有所發揮,所以做極都係JUNIOR POST。唔似自己同期嘅朋友仔咁,升職嘅升職,加人工嘅加人(指嘅係同一間公司內加人工/升職)。每次薪金上調都係跳蹧造成。年紀己經唔細,唔可以再係咁MOBILITY,要搵一份真係做至少三年以上嘅工去發揮,起碼學更多有關MANAGEMENT嘅SOFT SKILL,做到LEADER 更好,呢樣嘢係讀唔翻嚟,一定要實踐。

所以,估計自己會轉工多一、兩次就要定落嚟,係個行好好發展落去(除非行業有問題啦),到左中年時,可以做到中上管理層,夠食夠住就好架啦!

3 comments:

Anonymous said...

我自己都係四年幾做左四份工,而家見工d老細唔多鐘意....cv花晒

我諗你都唔好成日轉...
我經驗覺得上management通常都係要係一間公司耐....

Jay said...

可唔可以分享多一點你嘅睇去,始終自己左搖右擺,三心兩意,一方面想留係舊公司儲經驗,一方面想搵多D,好難選!

said...

我既意見係,適量既轉工响現代係需要既,因為你唔轉,老闆係永遠唔會自動加到你最有利既人工!

至於話驚轉得工多個CV唔好...咁就要睇你一路係做開咩公司...因為如果你做開嗰啲係細/全行都知係衰既公司,咁人地in你嗰時覺得你轉係情有可原....
但相反,如果你已經係做開大公司都成日轉,下次見工人地就好可能覺得係你有問題囉

我雖然要in人既次數唔多,但呢個係我自己既觀感

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting