Sunday, July 20, 2008

見底未?(Updated)

五窮、六絕己經應驗左,咁係唔係真係七翻身?

踏入七月,恒恉係第一個禮拜企係22000點以上,突破左下降通道,應該會反覆上升,點知係房利同房地美、再加埋INDYMAC嘅消息之下,再以裂口下跌落翻入去下降通道入邊,技術上嚟講,以一個黑武士打敗左三個白武士,後市向淡居多。(幾有故事味道)

回顧一月同三月,一月以法興事件「見底」,三月以貝爾斯登事件再一次「見底」,咁睇上去,每一次「見底」會以一件突發事件觸發,若係真嘅,咁今次再房事件應該會令到恒恉再一次「見底」。

我唔係先知,投資知識、資歷淺,係咁復雜嘅情況之下,高手都摸唔清下半年嘅情況,我就更加摸唔清,亦都所以無謂去估計恒恉及經濟走勢!我只不過想列出我覺得會影响到下半年市況嘅關鍵因素:

1. 中國上半年經濟數據出左,GDP+10.1%,CPI+7.1%,好多評論及報刊認為下半年宏調會局部放鬆,因為
A) 出口減速情況太快,會導致三頭馬急速拉動GDP下降,造成連鎖效應(出口下降-->投資下降-->影响消費情緒-->經濟硬着陸)
B) 股市同樓市情況可以用慘不忍睹嚟形容,有唔少中國人民係呢場資產回歸理性行動之下失去財產、信心,而中國政府亦都無再出手,始終內地投資大眾唔成熟嘅表現,好容易會造成社會不穩。(巴基斯坦)
C) 展望下半年CPI會逐步下降嘅假設下(基數較大、食品升幅有放緩之象、無天災嘅效應),從緊貨幣政策有機會放鬆。
D) 奧運將至,一切從穩係領導人嘅共識!

不過有點擔心會唔會係真:
A) PPI 仲係上升緊,CPI回落仲係言之尚早。
B) 通張預期升溫。
C) 係熱錢仲係不斷流入之下,政策放鬆好難預計(貨幣政策應該唔會變動,可能會以財政政策推動GDP)
D) 後奧運效應
E) 最驚係惡性通脹(工資同物價互相追逐)

2. 美國個邊樓市仲係下跌緊,金融業唔知仲有幾多賬要撥備,中小銀行面對資金緊絀,應該會出現倒閉潮,強者越強,以大食小會不斷出現。
A) 除左樓貸,信用上好可能係下一個炸彈。
B) 國民信心下跌,美元下跌,兩者會令到美國市民消費減少,GDP有機係負。
C) 政府為左經濟,以有形之手干預市場,救經濟/股市之心路人皆見。(救唔救到就未知)
D) 大選效應,兩黨會不斷形造一切安好(2008年),下一年就有D危。

3. 香港
A) 受中美因素左右,冰火兩重天。
B) 滙率弱,輸入型社會 ---> 通脹好受外圍影响(而家係高通脹)
C) 四大支柱,其中三支相繼無優勢,唯獨金融,但係有隱憂(人才,工資、租金)

4. 國際形勢
A) 歐美面臨滯脹,新興經濟體就通脹、資產膨脹
B) 中東局勢
C) 油價高企

硬係覺得有D嘢未提及,諗到再UPDATE!!

0 comments:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting