Thursday, July 03, 2008

港元同美元掛鈎,經濟同政治又何嘗唔係呢?

睇下d評/陰謀論先

1. 事實上,A股的低位徘徊已持續一段時間,再大跌的水位已有限 (正正係呢句會有好多血肉長城出嚟頂住山洪暴發,試問人點同天鬥呢?),股民的情緒尚算冷靜,經過減印花稅徒勞無功一役,「救市派」股評家也都無話可說,所以說,股市低迷對奧運前的社會氣氛並無太大影響。

2. 另外,當局不願馬上出手的另一個原因,由《人民日報》主辦的《證券時報》前日的一篇文章透露了箇中玄機,該文稱,由於流入的熱錢大量也被套在A股和樓市,因此,在低位震盪,不給熱錢機會,就是以時間換空間:一是換取通脹壓力減弱的時間;二是加大熱錢的時間成本,不讓其快速撤離。(啱啱新聞先話「中國國家外匯管理局、商務部和海關 總署三部委聯合追查熱錢的流通管道」,表面上熱錢好似無路可走,但係道高一尺,魔高一丈,佢地根本唔駛走,只要人民幣係升,佢地留喺銀行入邊嘅定存會好安全咁為佢地賺取十個巴仙嘅回報,出面風頭火勢,走出去同自殺無乜分別)

3. 過去美股每逢大跌時,財長保爾森就領導各種救市行動,今次卻出奇地未見有動靜。中東戰雲密佈,美國和以色列隨時打伊朗,今次美國跌市由第一大行高盛出口術唱出來,會不會是美國先行為股市放氣,讓股市跌定先,減低股市急插風險,等短期內戰爭一開打,到時股市就掉頭反彈呢?這會不會是一個將美股推低、將油價炒爆,設計一個置諸死地而後生之局呢?

4. 美國金融大計

邊個話美國係自由市場,全球無個國家係全市場經濟,英國?blackstone一役証明唔係!歐洲同日本之前係咁科水入市場,又唔係!美國就最賤,話到明要人地發展中國家行市場經濟,開放市場,自由貿易;暗底下自己玩補貼,玩貶值,玩壟斷訴訟,玩關稅;相比起我地中國,真係小毛見大毛lor!

0 comments:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting