Wednesday, August 18, 2010

發up瘋

「人不付出犧牲,便得不到任何回報;如果要得到什麼,就必須付出同等代價。這就是鍊金術的基本原則──等價交換」

每天都付出時間、勞力、腦力去換取金錢,但是否等價交換?

營營役役,換取是一張張持續貶值的銀紙;更甚的是,生活、健康、家庭無一不是要付出代價,這種代價是否過大呢?

人的貪念是無窮,錢賺得越多,郤去追求更多的金錢,最後失去人性成為金錢奴隸,絕對是不公平交易。

工作作為一種手段,郤反過來忘記最初目的,夠不智吧?

一為全,全為一;但一變質,全能否不變嗎?

5 comments:

C.M. said...

等價等價,有一樣你睇唔到既價值,叫機會。

said...

係呀,所以我認為要反思自己做人目的係咩...

同埋,番工係為咩

所以,其實我唔係咁認同你上一篇(即係,要認識股票同股票市場係咩)

我唔認為一定要識囉,賺到錢就得啦!因為我最後個目的只係賺錢之嘛

Jay said...

CM兄,係,我係睇唔到機會,但天秤太過不平衡,始終係唔化算。

米兄,即係鄧同志嘅說話。

另,呢排好燈,唔好跟我。

Hana said...

振作啲,睇開啲,人係低潮的時侯更加需要積极、樂觀的態度。

共勉之!

Jay said...

謝hana姐嘅訓示。查實我唔係睇唔開,不過見到貧富懸殊呢個間題越嚟越嚴重,有錢嘅人就更有錢,耐何窮人郤更窮困。

最慘嘅係政府嘅態度。唯有自求多福。

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting