Saturday, February 28, 2009

個人睇法(1)

都好耐無update個blog,一來因為無精神、二來無乜嘢想寫。

熊市由二零零七年十月尾到今日二零零九年二月尾,總共十六個月,比起過往歷史熊市嘅平均數十二個月多,即係呢個係一個非比尋常嘅熊市(超......駛鬼你講咩,係人都知呢個叫金融海嘯啦),恒指由三萬二千點跌到一萬三千點,跌左大約六十個巴仙,若計及最低位(暫時)一萬零六百點,共跌約六十七個巴仙,比平圴跌幅大。

統計完,講完歷史,係時候講下嚟緊一年係點。每日吸收唔同資訊,聽到唔同聲音,又人話一萬六百點見左底,亦都有人話會到八千點,甚至有超末日博士話會見六千。我就當聽故仔咁,指數係點,我唔想去諗(除玩期指、指數warrant、指數期權外),我淨係注視自己手持及watch list入邊嘅股票。要知道,指數同大部分股票嘅corelation可能係負相關、無關,公用股就係一例。通常大市跌,佢地都會靠穩、甚至上升。好似離題,呢一年世界無一地方可以避過美國輸出嘅影響,發達國家同弱勢國會陷入衰退,而新興國家嘅高速增長神話都會破滅,中國、印度等國點都要面對經濟增速大幅回落嘅現實。

1. 作為中心同世界經濟火車頭---美國,因為危機之源 --- 樓市未有跌穩嘅跡象,復甦係在遙遠嘅他方。係奧巴馬政府不斷注資入股市去發動呢個巨大嘅引擎,多少都會有一點點嘅反應,會反映係某一時間上嘅數據同股市上。相對於天文數字嘅損失(包括己實現同未實現),所注入嘅資本可以講得個鷄碎咁多。市場嘅事市場了,要發生嘅始終會發生,只有一切回歸基本,平均,先可以講復甦。

2. 歐洲地區唔係太熟,不過可以講下嘅。受到東歐嘅影響,某d金融股會受拖累,而金融股係各大股市嘅比重都不輕,所以股指並不樂觀。至於經濟,當地因為歐盟關係,小國由於財力、歐盟、歐羅關係,唔可以隨隨便便咁救市,亦都係佢地嘅死症之一。至於德、法等大國,因為出口同工業佔佢地生產總值較大,而工會影響力大,會不斷救當地工業。而英國就主力救金融業,可想而知,經濟前景都係繫於美國。

3. 新興國家因為出口為主,而對家係無能力消費之下,經濟會被拖累。股指方面,除左因為經濟因素,亦都受資金回潮影響,會比發達國跌幅大,掉頭咁諗,將來上升嘅潛力都會高,唯一前提係要頂住個海嘯先。

4. 中東/資源國(好少講)方面,受原油由高位回落,之前計劃中同進行中嘅大計都會失去油金預算之下,無可奈可咁停落嚟,政府儲備又唔係多,變得相當不明朗。可幸嘅係佢地手上仲有油儲呢個咁好嘅條件,所以估計佢地係繼亞太區之後另一可以留意嘅!

下一篇應該會講下港股!

0 comments:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting