Sunday, December 21, 2008

24分鐘下之一百米

送院兜大圈 心臟病漢失救 距急症室百米 派3公里外白車馳援
特 區政府「按本子辦事」的文化屢受批評,繼早前在泰國包機事件表現僵化備受抨擊,負責救援工作的多個部門昨日又再「重蹈覆轍」,一名市民疑因延誤送院而不治 身亡。患有心臟病的56歲男子,昨乘貨車至長沙灣青山道時不適暈倒,同車的兒子覑司機駛到永康街明愛醫院大門求救。司機在大堂向身穿制服者求助,惟對方聲 稱「唔識救」,隨即離去,稍後由途經的醫生報警和協助施救。

現場與急症室僅相距百米,惟消防處接報後,卻指派3公里外的旺角消防局調派救護車出動,途中又遇上塞車,要由另一輛救護車接力趕至,惟事主於24分鐘後始送抵近在咫尺的急症室,終告返魂乏術。醫管局至今凌晨仍未回應。

駕車抵正門 不知急症室位置
56 歲死者楊德昌(譯音),據悉是物流公司東主,本身患有心臟病,需定時覆診服藥。消息稱,楊昨午2時許與36歲兒子楊╳凌乘坐貨車,到西九龍填海區貨倉提 貨,貨車其後駛至長沙灣青山道,楊父突表示頭暈及身體不適,兒子打算叫司機載他到診所求醫。詎料,楊父不久即失去知覺,司機急忙驅車到永康街與集輝街交界 停下,該處相隔一條行車線便是明愛醫院正門。

奔醫院大堂求救 制服人員:幫唔到

明 愛醫院正門設在懷明樓,有4部升降機可通向 5樓平台,再步行約100米即可抵達設在懷信樓的急症室,惟楊子及司機都不了解地形,一時求助無門。現場消息稱,楊子企圖扶父親步出車廂時,楊父即軟攤倒 地,途人一度以為發生交通意外。司機急忙跑到醫院大堂,曾向一名身穿制服者求助,惟對方只表示「我唔識救,幫唔到」,隨即離去。此時,一名到醫院上班的醫 生途經現場,立即上前協助急救及報警。

兒子埋怨院方處理方法
消 防處發言人稱,於下午2時45分接獲報告,「按當時資料,已調派最近及可動用的救護車趕往現場」。該救護車調派自距離約3公里外的旺角消防局,當駛至塘尾 道時又遇交通擠塞,無法完成任務,其間有先遣人員為事主急救。其後消防處從長沙灣區調派A46號救護車,在接報後15分鐘到場。救護車服務承諾原為12分 鐘。楊父於下午3時06分由救護車載離現場,繞了一個大圈後,3分鐘後終抵達明愛醫院急症室,於3時26分證實不治。楊子獲悉父親身亡噩耗後,一度情緒激 動,埋怨院方處理方法,在親友安慰下逐漸平復,但楊子對喪父慘劇不欲多言。


今朝rthk報導:

明 愛 醫 院 回 應 , 市 民 致 電 999 要 求 處 理 醫 院 街 道 附 近 的 傷 亡 意 外 , 可 讓 傷 者 最 快 捷 及 有 效 得 到 急 救 服 務 。

醫 院 又 表 示 , 職 員 曾 經 聯 絡 駐 院 救 護 車 聯 絡 主 任 , 要 求 盡 快 派 車 到 場 。

院 方 補 充 , 已 致 電 事 件 中 死 者 的 家 屬 , 表 示 深 切 慰 問 。


--------------------------------------------------------------------------------------------
看圖先


究竟係邊個錯呢?
1. 大堂身穿制服者:無人要求你一定識救,但以直覺/common sense而言,見到咁嘅情況係唔係唔應該「稱「唔識救」,隨即離去」,有無人性?

2. 消防處:罷到明知道地點係邊,無理由派「3公里外的旺角消防局嘅救護車出動」,雖則派邊度嘅邊架車係由所謂 --- 「消 防 通 訊 中 心 採 用 了 第 三 代 調 派 系 統 , 以 提 高 滅 火 及 拯 救 行 動 的 效 率 。 該 系 統 是 一 套 結 合 先 進 電 訊 及 電 腦 技 術 的 調 派 系 統 , 利 用 最 先 進 地 理 資 訊 及 全 球 衛 星 定 位 系 統 科 技 , 有 效 地 提 升 調 派 資 源 到 事 發 現 場 的 效 率 。」 --- 但係結果出左嚟,都係要由調派人員落order先會實行,真係想問下個調派員睇到結果之後有無用個腦諗下個結困係幾咁荒謬,定係不嬲都係咁荒謬呢?

3. 醫院上班的醫生:做得醫生,應該點都有d突發經驗(除非係新仔),橫掂都要返工,點解唔check完個病者之後,係許何嘅情況下「咩」個病人去醫院呢?當 然唔排除以佢嘅專業判斷認為係咁嘅情況下係唔應該抬個病人周圍走。但係想問下,除左報警,佢都可以call入去明愛醫院er,叫人員出嚟接受病者架,可能 太乱卦!

4. 政策:太硬膠,無得轉膞。

5. 死者:點解唔死得遲d呢?

從以上事件嚟睇,誰對誰非己經唔係重點,重點係當局會唔會檢討呢次事件所帶出嘅漏洞(即係多做多錯,少做少錯,不做不錯,一切按本子辦事,出左事都有理據),佢地會唔會改變呢?

0 comments:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting