Sunday, December 28, 2008

回顧2008、展望2009

仲有四日咁大把就結束2008,進入2009。之前嘅日子都唔會去回顧同展望d乜,所以呢廿幾年嚟都係過得一年得一年;出嚟做嘢之後,無論係blog友 好,自己以前d friend又好,唔同人都有佢地嘅目標,亦都感覺到佢地為左目標好努力咁去實現佢,相反自己變左一個得過且過嘅小伙子.......

雖則自己有係思想上嘅醒覺,但行動就...........,亦都因為咁,我要重新開動自己內在中學時嘅動力,造就成呢篇blog。

回顧篇:
1. 財富 --- 一個慘字可以形容。自己係EQ同FQ上都要多多學習,自問未做到膽大、心細、快速,亦都係做功課上未能盡力,成績自不然係無眼睇。

2. 健康 --- 無乜大毛病,小病就多多。

3. 工作 --- 轉左新工,雖則性質差唔多,但係都係新嘢;態度上得過且過。

4. 家庭 --- 少左見面,好彩無話一見就六國大封相。

展望篇:
1. 財富 --- 多做功課,看書(目標一個月一本)

2. 健康 --- 多做運動,食多點(要增鎊),多點休息。

3. 工作 --- 改掉得過且過性格,做事要認真,多交帶,向前輩學習,務求係最快時間內融入公司文化同追近同事嘅level.

4. 家庭 --- 多點溝通,關懷同見多幾面!

specific 做嘅事:
1. 學車
2. 搵有興趣課程讀(可以係有關工作,又或者對前有幫助)
3. 自修CFA level 1(呢個有少少難度)
4. 發掘個人興趣(因自己實在係太悶嘅人)
5. 多點聯誼、擴闊生活圈子

0 comments:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting