Sunday, December 21, 2008

外滙(2)

上篇之說



係我完成之後,歐羅終於爆上,升到1.4439呢個高位,係兩日之內,跌到今日嘅1.3917,有3.6%,需知道要係外滙市場(margin)計,兩日上4%,之後兩日落3.6%係何等少有,咁其間係唔係有d消息令到有咁嘅表現呢?

今次嘅急升係因為fed破天荒將基準利率定到係0-25bp嘅範圍,係息差引誘之下,美滙指數急跌,簡接今到eur食左興奮劑咁;相隔唔夠兩日,eur好 似打回原形,無他,美息咁低,又無得負利率,自不然無左減息嘅客觀條件,而相對上eur係2.5%,而經濟尚無任何起息之際,眾人自不然認為佢會減息,滙 率自不然會回落!

以上係財經佬嘅對白(學習下),有一點發覺嘅係,影响滙率唔單單係減息咁簡單。

第一,我認為係要知道/斷估到市場嘅一致想法。好似七月美元轉勢,好多人認為美國咁印銀紙會令到美元一文不值,殊不知呢個時候,商品、除日元以外貨幣會急 跌,比起高位有30-60%嘅下跌幅度,轉勢嘅原因係各市場嘅經濟數據差,市場醒目人士己經轉移焦點係各國經濟衰退上,當大部份人都有同一種諗法時,勢己 經形成,之前醒目人士己經食飽飽,坐定定睇戲。

第二,正如上面所述,資幣強弱係相對。

最後,想吹吹下年外滙市場嘅想法:
a)美元始終會貶值,係唔係下年開始,要睇美國經濟/樓市
b)人民幣會穩定,係一個區域遊走
c)商品貨幣會同美元相反
d)gbp應該係最弱
e)eur 跟隨gpb
f)日元係折倉之下會維持強勢
g)我地嘅hkd,唉........估唔到,太容易操控,執生。

當然以上係純粹個人演繹,每季都要撿討下,並不是一定。

0 comments:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting