Saturday, January 22, 2011

2011前瞻二

2011年已經過左三個星期,我睇開嘅投資blog嘅操作者(包括自己)仍然模索緊今年嘅投資主題,所以成績都跟唔上恒指。

睇翻一個月前嘅前瞻一,大致思路都算正確,可惜係睇漏左一個最重要版塊 --- 食品及農產品。由於天氣反常(北半球凍 + 乾旱、南半球水災),導致農產品供應緊張,加上庫存需要回報,短時間內導致供不應求情況嚴重。

由食品帶動嘅通脹會開始產生通脹預期,亦會傳導致服務業通脹,造成全面通脹困局 --- 即羅+蔥成日提嘅超通脹時期。

超高流動性之下,新興國家已經率先啟動加息及限資流入等措施希望壓下通脹,郤埋下貨幣升值、資金流入及經濟放緩等後遺症。另一邊箱,美國經濟數據顯示漸入常態,溫和通脹下對資產市場特好。所以,今年歐美相關股、航運都受資金追捧,相反中國內需股郤被受冷落。

今年個人組合開局不好,除大價股外,二、三線上上落落,有一些還加速弱勢;三個星期以來,由各方資訊、自己觀察下及思考下,決定要為組合作一次大變動:

  • 正如new sir 所言,「灌溉鮮花,除掉雜草」,將組合集中化,不為分散而分散,尤其是對於我這等少量資金而言;
  • 加強組合互補/對沖性,除勁升/勁跌市場外,升跌比例希望控制在7:3以上;
  • 自己稍為強於中線投機/資,選股價以此為依歸;
以小弟有限嘅知識,見解都唔會點獨到,所以都無謂獻醜,留待有料人士發表。最後想提嘅係今年要留意嘅風險因素:

  • 歐美市場利率正常化
  • 新興國滯漲危機
  • 資金抽緊,拆息向上

    0 comments:

     
    Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting