Saturday, January 29, 2011

時事簡評

呢個blog從來都好少講政治同時事,唔係因為我唔關心呢味嘢,而係小弟係呢方面所發表嘅睇法好幼稚,唔想寫出嚟比人笑。

咁點解今次會嚟一次簡評呢?

無他嘅,純因生活太苦悶,想搵d渠道發洩下咁解啫。
---------------------------------------
繼小甜甜之後,何生嘅家族爭產案又成為城中熱話,茶餘飯後又多左一個話題。在我嚟講,何生係電視上嘅表視正如一個扯線公仔般,目中無神,講嘢要用猫紙;我在想,若果有錢之後我會變成咁,我寧願維持現狀。
---------------------------------------
港府唔比學運人士入境參加華叔嘅追思會,感性上覺得好可惜,理性上郤係一個好正常嘅結果。打工仔從來無講過可以爭取d咩,以阿爺嘅思維嚟講,唔比入境係預左,只不過打工仔一開始無話唔得,而d人懶醒咁以為有彎轉,點知.....

正所謂希望越大,失望越大,打工仔嘅態度令人誤會,咁而家咪比人上鋼上線;係呢件事上,證明打工仔真係「做好佢份工」,唔夠guts話唔比,但又話唔到事喎,上頭話咩就硬食;我也是打工仔,我好明白呢種心情。

另外,學運人士都要明白,香港係中國特區,只要唔係咩敏感嘅事,咪一國兩制lor,但係其他呢,一國兩制其實正如八萬五咁,乜仲有咩?
---------------------------------------
除左以上頭條外,仲有d濕碎嘢:

  • 要留意第二波豬流感,今次專攻青年人,各位小心為上!
  • 用ip4格式嘅ip address,會係今個星期用哂,要轉過去ip6格式,呢樣嘢已經係17年前開始講,點都價迫到埋身先轉。

0 comments:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting