Saturday, September 04, 2010

Competition (更新)

http://www.editgrid.com/user/vcaretr/Competition

遊戲開始左兩個月,證明左一樣嘢,原來要跑贏恒指都真係幾難。

開始時john嘅apple call option 係曾經風光過,但佢有先天性缺陷(時間值),所以我覺得除非apple升到無朋友,呢隻好難會贏。

點解會選煤氣?因為我個陣時覺得個市好唔隱陣,好易左一巴右一巴,所以買d跌又唔會多,升就陪跑嘅股份。除左煤氣外,其實中電、港燈同領匯都有呢樣特性,但我斷估四叔會做下嘢咁,但現時為止佢係四隻入邊最差個隻。

其他人可以講下點解你會選呢隻。

各人嘅回答唔多唔少都透露左平時佢地嘅選股原則。例如hana姐除左基本因素之外,仲會睇埋話事人背後嘅小動作;米兄就似睇大勢居多,係當中搵隻熟嘅嚟高賣低買;鎚兄就似賭市咁;我呢就同鎚兄差唔多,考下自己眼光。


當然,之不過係遊戲嚟,可能會錯呢!可能真金百銀落注,相信會好唔同。


火兄,係呀,個遊戲係咁架。話之你升到上天,結束前一日跌到無底咁都係會輸架。調轉頭咁睇,跌到無朋友,之前個日升到ban ban 聲,一日追哂六個月嘅跌幅有突,可能會贏添。

5 comments:

said...

平保...基本信念都只係以跑嬴恒指為目標

理論上平保應該係跟隨大市上落(話晒係成份股),但佢既波幅理論上亦較大,比較適合我做貨底去做期權。

不過今次咁樣突然大升(well,其實又唔十分算,話晒都係得嗰幾個巴仙...除非之後真係動力加強啦!否則都唔算好有肉食),我都係估唔到既...

其實佢停左牌,令我冇得手痕買賣,反而可能係致勝關鍵:P

Gideon said...

我都係賭若個市跌得返 14000-15000 點左右,我隻 2840 應該會贏晒...

Hana said...

半年係股票市場來講絕對係可以反天覆地嘅,想贏得多就要冒險,985絕對係老千股撿佢係因為基數低,千王之王大劉同彤叔今午6月大啦啦用2毫子一股落咗注(當時做緊$0.35),配完即刻大跌。哩兩個千王冇一倍半倍回報一定唔會走,唯一問題就係你唔知佢幾時爆同埋守唔守得到,炒哩啲股心理質素好緊要,要有贏就大喜樂,輸就全部冇的心理準備。

John said...

>但佢有先天性缺陷(時間值)
I forget I cannot sell when I pick it in a hurry LOL

火鶴 said...

無錯, 半年係可以翻天覆地, 但唔好忽略, 計數果一刻係12月31日. 即係話, 定輸嬴嘅方法係用12月31日嘅收市價比較7月5日嘅開市價. 所以响呢段時間裡, 任憑隻股升幾百倍都好, 如果响限期前倒跌, 一樣都係無你份.

(咦.. 乜又係咁架!)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting