Saturday, July 10, 2010

無題

作為一位散仔,其實所發表嘅睇法真係好膚淺,亦都有唔少嘅錯處,往往常被市場打敗。

但都想在此作一記錄,日後若有機會回看時,可以有一點回味。

農行截飛、中行轉軚供股、傳工行都要抽水、新股破發、經濟數據放緩等都對股市係壞消息,但環球股市在一片壞消息下能上升,究竟係股市對壞消息麻目、有抗拒性,或是一次超賣下嘅反彈呢?(睇得多老曹,學左佢口吻添)

講真,我無水晶球去預測下個星期、下個月恒指會點(可以搵下保羅測下),唯一可以做嘅係留意住一d指標來作一個參巧,從中理解下市場對未來股市、經濟睇法,而作出一個策略。當然,一定會有解讀錯嘅時候,所以都會定一個睇錯時嘅解法。即向好同向壞都要兼顧。

上述係我今年先開始嘅方法,所以仲係摸索中。

講左咁耐,讓我分享下我近排參巧嘅一d指標:
  1. 其實都POST左兩個星期,佢係ECRI。今個星期嘅ECRI:

  2. 銀行拆息(包括港元、美元、歐元),由拆息可以推斷資金成本。
  3. 匯率(尤其日元、瑞朗),可以反映資金風險取向。另外,可以睇埋交叉盤,呢樣較為複雜,仲係學緊。
  4. 因為歐債危機,近月都會留意歐豬、東歐國與德國國債差價,可以透露機構投資者對上述歐洲國嘅睇法。
  5. 中國數據(PMI、出入口、外匯變動)
暫時係咁多,當中無左美國數據,我認為美國數據水份太多,無乜參巧價值。可能市場會被一、兩個而作出反映,但我看的是趨勢,上升/下降趨勢間唔中作出一、兩個相反數據係好普遍,加上政府可以用唔同藉口去造條數出嚟(尤其係第一次出之後嘅修正,有陣時會好極端)

最後,送上另一幅國:

1 comments:

C.M. said...

(Vow, 個naruto背景好正。)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting