Saturday, July 24, 2010

七月第四周

其實都無咩好寫,經濟、政治嘅嘢有好多人寫得好過我,而我嘅觀點又去唔到驚天地、泣鬼神境地,而家只係想留下自己思路嘅足跡。好可能下年嘅自己睇翻今年自己嘅觀點原來係咁不滯。

時事:
  1. 骨灰龕問題 --- 人係自私嘅,所以起係邊點都有人反對,咁點解決呢?辦法唔係無,睇下政府有無牙力者。但我有一個奇怪諗法,可唔可以係地底呢?
  2. 社會壓力去到一個臨界點,近排多左流血事件。最新鮮係少年殺家人自首案,係個人問題、或是社會問題、定係兩者相交嘅現象?我都有壓力,主要係工作方面遇到,再加上自己對自己嘅要求都幾高,造成呢排脾氣唔好。(琴晚先發完第一彈)
  3. 港孩問題一早存在,只係越嚟越嚴重咁解者。筆者以前細過都唔識結鞋帶,後尾知恥又唔想煩人先自己攪,套係今日嘅情況,若果我身邊有個工人,佢會幫我做嘅話,點得嚟有動力去學呢?

 經濟、投資:
  1. 上a有見底回升勢頭,而家唔係咩阻力位問題,係量。
  2. 恒指強到無朋友,量價都升,每日陰d陰d咁升一、二百點,溫水煮蛙食熊仔餅。
  3. 美股業績帶動下,都有跌定情況,但我擔心係量始終唔夠。 
  4. 通脹未抬頭,金價轉而向下,中、短期都係進一退二,但估計年尾回逆轉。
  5. 油價區間整理,高沽低買最著數。
  6. 匯方面,睇實日元、加元同瑞朗,啓示性大。
 傳內地基於第二季經濟放緩,會鬆手喎。一半同意,對於要打壓嘅行業,未有任何改善前,政府係唔會比你地偷到偷到雞。而家情況係地方政府同中央嘅博奕,若果地方政府資金鏈可以改由著重賣地而轉去其他渠道,政府嘅成效可以望見,到時先再講鬆手都未遲。

至於鼓勵行業,離不開內需、新能源。都有幾隻入左觀察,估值唔平,要睇到有資金流入先會小試,確立左勢後再加碼。而家會組合轉移。

最後,update最新 ECRI先:

2 comments:

said...

你寫得幾好睇丫,繼續好喎!我真係有攞你泥做參考架

又,就算唔係寫俾人地睇,你一年後自己睇番,包有得著...呢個係我自己既經驗;同埋,有啲想法寫左出泥,其實係會清楚左

***************
骨灰龕...地唔地下其實唔係主要問題,個問題都係nimby心態(not in my backyard);總之骨灰龕被人label左係負面,而你又見到,隔離嗰區反對吓就唔駛起,咁你點會唔反對?

正常區議會對呢啲negative impact既公共設施(如中途宿舍/垃圾站呀咁),最後既方法都係,俾番啲甜頭個社區咁去收貨。

有冇好啲既辦法?有,先响禮賓府起一座,咁所有人都唔會再有聲出...不過呢個未必係「必須」既辦法囉。

Jay said...

哈哈,同我諗法一樣,只要係禮賓府起一座,包保十八區無人咁再反對。

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting