Saturday, September 06, 2008

解禁

大小 非係股改之後必須面對嘅事情,之前話要收暴利稅,好似禁住人地嚟搶!之前小股東己經受左人地大非嘅紅股或派息,佢地應該係會知道有咁嘅一日,而家又禁止人 地作出售股嘅權利,過橋抽板,中國股民真係太唔成熟!而家中國政府為左減輕大小非對資本市場嘅衝擊,亦都要平衡下小股民嘅「小氣」,應該會不斷咁出d駕重 就輕嘅政策!

要賣嘅始終要賣,咁做只不過係想減少個流量,但係會增加左個時間!相信大小非問題要再困擾內地股市多一段時間,有可能到2011年!

滬 股 跌 3.3%   險 守 2200

中 央 出 招 解 決 大 小 非
滬 綜 指 昨 日 跟 隨 外 圍 急 挫 , 收 市 雖 然 險 守 2200 點 關 口 , 但 已 跌 穿 2245 點, 即 01 年 6 月 上 一 輪 的 牛 市 頂 位 。 中 證 監 昨 收 市 後 終 於 出 手 救 市 , 針 對 不 問 價 掟貨 、 困 擾 大 市 的 「 大 小 非 解 禁 股 」 問 題 , 即 日 起 准 許 有 關 上 市 公 司 的 股 東 申 請 發 行可 換 股 債 券 ( Exchangeable Bond, EB ) 紓 解 財 困 , 冀 暫 緩 「 大 非 」 的 減 持 , 換 取 A 股 喘 息 的 空 間 。   記 者 : 羅 嘉 銘

值 得 注 意 是 , 中 證 監 是 次 行 動 , 主 要 針 對 優 質 企 業 的 「 大 非 」 ( 佔 總 股 本 5% 至 10% ) 限 售 股 解 禁 而 設 。

准 大 非 發 換 股 債 券
當 局 規 定 , 申 請 發 EB 的 企 業 , 須 為 符 合 《 公 司 法 》 、 《 證 券 法 》 規 定 的 股 份 或 責 任有 限 公 司 , 最 近 一 期 末 淨 資 產 不 少 於 3 億 元 ( 人 民 幣 . 下 同 ) , 過 去 三 年 度 年 均 實現 利 潤 不 少 於 該 公 司 債 券 一 年 利 息 ; 只 要 將 預 備 交 換 的 股 票 設 定 質 押 擔 保 , 發 債 規模 可 高 達 股 票 市 值 70% ; 發 債 年 期 最 少 1 年 , 最 長 5 年 ; 換 股 價 雖 是 與 保 薦 人 進 行市 場 詢 價 而 定 , 但 不 得 低 於 EB 到 期 日 一 個 月 內 平 均 股 價 90% 。 至 於 與 EB 掛 的 股 份 , 其 最 低 一 期 末 淨 資 產 , 亦 不 得 低 於 15 億 元 。

毋 須 賣 股 衝 擊 市 場
中 證 監 發 言 人 表 示 , 現 時 引 入 EB 機 制 , 不 會 擴 大 公 司 總 股 本 , 亦 不 會 攤 薄 每 股 盈 利, 但 對 A 股 卻 有 好 處 , 最 重 要 是 股 東 不 用 再 拋 售 股 份 , 避 免 直 接 衝 擊 二 級 市 場 。

發 言 人 又 指 出 , 措 施 可 為 機 構 投 資 者 提 供 新 的 固 定 收 益 類 投 資 產 品 , 相 信 證 券 投 資 基 金 、 保 險 基 金 、 社 保 基 金 、 養 老 基 金 及 企 業 年 金 等 吸 納 。

06 年 6 月 起 , 內 地 開 始 有 「 大 小 非 」 解 禁 。 截 至 今 年 6 月 底 , 已 解 禁 的 「 大 小 非 」 達 843 億 股 , 僅 佔 總 限 售 股 份 18.43% 。 中 證 監 4 月 推 出 「 大 宗 買 賣 交 易 平 台 機 制 」, 又 計 劃 推 出 「 二 次 發 售 機 制 」 , 但 未 能 挽 回 股 民 信 心 。

滬 綜 指 昨 早 跟 隨 美股 急 挫 , 不 足 半 小 時 即 跌 穿 2245 點 , 午 市 末 段 低 見 2199 點 , 全 日 收 2202 , 急 挫 74 點 或 3.29% 。 深 綜 指 亦 低 收 608 點 , 跌 23 點 或 3.74% 。 滬 深 兩 市 成 交 額 微 升 8% 至 413.86 億 元 。 滬 市 回 到 7 年 前 水 平 , 除 了 憂 慮 外 圍 經 濟 進 一 步 打 擊 中 國 出 口業 , 本 土 政 策 亦 自 打 嘴 巴 , 滬 深 交 易 所 將 部 份 新 股 禁 售 期 , 由 3 年 縮 減 至 1 年 , 令短 期 沽 壓 增 加 。

昨 日 滬 深 逾 90% 股 份 報 跌 , 重 災 區 為 金 融 股 及 資 源 股 。 另 《上 海 證 券 報 》 指 出 , 7 月 上 海 商 品 住 宅 新 房 成 交 價 按 月 跌 24% , 創 3 年 最 大 跌 幅 ,內 房 股 全 線 下 跌 。

http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20080906&sec_id=15307&subsec_id=15320&art_id=11566041

0 comments:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting