Thursday, November 05, 2009

十一月五日心情

每日最開心嘅事情係:放工
每日最唔開心嘅事情係:返工
每日最ENJOY嘅時間:早、午、晚餐
每日最唔ENJOY嘅時間:食完早、午餐

返工,放工,放假,重覆又重覆,四年了,每日如是,真係好攰,好攰。根本做唔到可以停落嚟諗嘢,只係一味向前向前,就好似一部無BRAKE嘅車子咁,唔想炒車嘅話只可以扭軚,左閃閃、右避避!我從未有過好似而家咁嘅感覺:「好想放一個長假,係屋企好,去其他地方散心也好,總之唔想諗嘢,個腦真係好攰。」加上身體差,唔知幾時會倒下(我覺得我有係睡夢中死去嘅可能性)!辭工麼?理性上話比自己知唔可以,因為無收入,支撑不起生活!於假麼?得個雞碎咁少,絕對唔夠,因為呢個長假真係唔知需要幾耐先可以令到自己再重新出發,但好肯定嘅係一定唔會係十日八日咁少!好煩,真係好煩!

過左四年了,工作對我嚟講,係一件糊口嘅工具,根本談不上喜歡!每當有人問點解會做呢份工,我都只可笑笑口說陰差陽錯咁入左嚟!再細問想做咩工時,即刻無言以對!唔係唔知點講,係連自己都唔知,有人喜歡畫嘢,可以做DESIGNER、漫畫定;有人喜歡數字,可以做會計、精算、甚至研究、教書。我呢,興趣。。。。哈哈哈,無乜嘢特別有興致去做。有D人認為讀邊科就對個番有興趣,SORRY,我對電子,電腦唔特別有興趣。車、相機、足球、電玩,通常係我呢個年紀嘅人喜歡嘅嘢,我一D興趣都無。我只可以同你講,我鍾意錢,因為無錢生存唔到,呢個就係我嘅諗法!咁樣睇嚟,我連宅男都唔配做,基本上係個機器人。心靈好空虛,個人根本唔踏實;面對著同輩,前同學,每次都唔知點咁,覺得係佢地當中自己係最差嘅一個,我係唔係好失敗呢?

7 comments:

C.M. said...

Jay, gimme five.

Jay said...

five??

C.M. said...

我見你我心情如斯相近,何不來擊個掌? =)

Jay said...

唔係呀麻,你比我經歴多咁多,都會有如斯心情?

點樣走出呢個困局呢?

said...

我做人比你老土,會認為先揾一份自己鍾意既工先...

不過呢啲機會唔會無啦啦聽日就到:首先你要諗吓你想要啲咩工先(唔好話俾我知「總之要賺好多錢既工!」──呢個並唔係工種既description)

用我自己做例子,我知道自己只係一個只識「實實在在」咁去做嘢既人,所以政府工/類政府工會最啱我──揾錢唔算多,但穏定同埋比較冇咁需要好大競爭。

跟住係要用好長時去「部」呢啲工,亦先做足準備,例如會考晒有關既試(例如CRE),亦問定啲响政府做既朋友如果見到circular請人記得通知我...

結果,都等左幾年,終於因緣制會揾到而家都叫做好滿意既工

C.M. said...

嗯... 咁深。比著我,就係take action,唔守株待兔,亦唔坐以待斃,男兒志在四方,打死無怨嘛。(無信心既話...咪要培養信心囉...)

said...

>有人喜歡畫嘢,可以做DESIGNER、漫畫定

嘿!純用興趣泥做揾工標準,真係餓死都得!

我都好鍾意畫畫,但我同時要食飯,我好明白先揾份工支持生活,興趣可以工餘先做既道理~

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting