Sunday, September 02, 2012

七、八月回顧

對於香港股市,成交太細,易受操控,股票的升與跌可以用無厘頭去形容;係咁嘅情況下,小弟也著重利用圖表控制出入位,七月可以講係完敗,幸好八月八戰六賺,找回一點七月失地;

由於七月實在係大慘敗,原本的每月回顧也改為與八月一同推出,做下盤數,望落唔駛咁唔好睇。

對於咁嘅西市,其實都無咩好講,所以都係唔講好過講;

2012剩下三分一,呢四個月也月很多重要事件影响五市(金、股、匯、債、油),可以睇到嘅係美國經濟慢慢復完,歐洲入左泥澤,越掙扎越下沉得越快,中國外憂內患,始乎一路向西係保命之道。

關於政治,唔想寫太多意見,我可以做的是投良心一票。

0 comments:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting