Friday, June 01, 2012

見紅了

睇翻篇四月回顧,真係想搵窿捐。五月一日已經係五月最高點,之後跌多過升(16:6),瓜多過菜,組合也見紅了。

歐債都講左兩年,但就鑊鑊新鮮鑊鑊金,希臘單野搞到成個世界人心惶惶,搞到資金可以比息泊入短期德債都唔想買跌到殘嘅股票,太反常啦。六月嘅改選會好影響其餘四隻豬嘅取態,繼而股、匯、債、金銀等都會跟隨大變,似乎係知道結果前渣CASH係一個最佳嘅選擇。(但我仲係七十五百仙持股)

中國呢... 三頭馬都唔掂,阿爺知道四年前大用力,而家就住就住咁鞭幾下,有反應嘅咪收下手,無反應嘅咪連口都出埋,總之唔想太過激,到時車毀人亡就唔好。

香港呢... 布就剪左,跟住想「洪洪聲」咁通過個架構改組建議,點知有少少阻滯,唯有寫下幾萬字做下宣傳,話唔改組做唔到野,太極功夫真係一流。可能見到老曾呢排幾得閒,咪再提醒各位市民老曾姓貪,順手轉移下視線,一舉兩得,何樂而不為!又又,房協賣樓,餓樓嘅市民就落定飛仔,怕「蘇州過後無艇搭」。話之你係堅抵定假抵,有做野總好過唔做野麻。

五月都已經咁窮,六月係咪絕到連條横底唔留翻比我呢?但我唔想裸泳喎,都係係淺水位置玩下堆沙好,玩翻半個月睇下有無事先游深少少似乎係一個唔錯嘅選擇。

2 comments:

C.M. said...

我淨得條底橫咋!

rice said...

今年暫時表現疴茄。

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting