Sunday, July 01, 2012

見紅之後...出血

五窮了,六郤不絕,咁七翻身嗎?

市場最注意嘅希臘重選無驚無險下就過左關,反而鬥牛國銀行求救比左市場一個驚;琴日係德國態度軟化,比意粉同鬥牛國有一絲生機下,金、股、匯、債、油都嚟個大反擊,夾到淡友hihi。不幸的是,小弟正在risk off 及重組,渣住八成現金,加上0189業績被大洗倉下,組合嚴重跑輸指標兼出血,半年倒退兩個巴仙。

實驗證明,自己選股投資成績不堪入目,所以,小弟決定減低投股資金,另外大部分資金(80%)買2800/2828,剩下的20%持有兩三隻高息穩定增長股,以半年為準去驗證係咪適合小弟。

中資公司不斷出盈警兼調低來年業績預測,反證內地第二季經濟情況比第一季更差;而內地降rrr及減息,希望藉此穩定第三季經濟去讓領導人交接及十八大順利進行。

外圍方面,距美國大選還不到半年,而經濟數據也承接不了第一季的「強」勢,好多人睇*三色人會推QE3,但他偏偏玩OT2 extension;無他的,綜觀環球,美國真的唯獨風景唔錯,唔駛出乜口術,資金也乖乖的流入,推動本土經濟;

歐洲就不提也罷,豬仔尤如黑洞,遲早連德國也倒下,買定花生睇戲。(提外話,歐國盃四強,債主力戰三位債仔,結果被意粉債仔k out,加上係救助上又退左一步,正正係賠了夫人又折兵)

今天是回歸十五周年,也是狼英上場之時,未來五年,香港人自求多福了。(李氏力場失效係咪有d暗示?)

最後以time封面問題作結:can hong kong trust this man?
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting