Saturday, March 12, 2011

失望

兩個星期前,財政預算案出籠,讀畢全份,整體上其實不錯,但因為其中一個提議,郤成為全城焦點,蓋過了其他部份,就如「一粒老鼠屎搞禍了一煲粥」。

工作了幾年,社會經驗多了,亦都睇多左好多唔同嘅節目、評論、文章等,開始對呢個世界嘅真相認識更多;以呢幾年香港政府嘅動作,其實對政府已經無乜期望,唯一只係希望佢唔好搞咁多面子工程;

人開始成熟,會去思考他人行為同說話背後嘅原因,唔再停留係「表面個浸」。

其實講左咁耐,我想表達嘅係對香港「政客」嘅不滿!

就以近期六千蚊為例,開頭注入MPF,基本上比人話官商勾結,市民就要退休先攞到錢,但另一邊廂基金經理、銀行等商家郤可以從中抽水,做得太明顯,無嘢好講。

預算案後,各政客都向財爺比左個黑豬,好一致性咁話預算案未能解決市民迫切需要(即通脹、生活困苦),所以要遊行、否決咁話。

一個禮拜唔到,mpf 變左派錢加退稅,基本上將個用錢權比返市民度,局部解決左低下階層市民嘅生活問題。一轉變之下,查實唔少人都由開始嘅憤怒變為妥協,群情無咁兇擁;

呢個時候,某些政客見勢息唔對,就今日嘅我打倒昨日嘅我,轉移視線,將焦點擺係「無長遠」措施上面。

甚麼全民退休保障、復建居屋,正如左丁山咁講,呢d嘢應該出現係施政報告,理論上預算案係唔可以越俎代庖,其實就正正睇得出係有心人為反而反。

再講,派錢其實係搶緊我地納稅人嘅錢,回饋市民點解唔係比d有付出過嘅人呢?

講起全民退休保障我就最不滿,對於一個人口老化嘅社會來講,呢樣「德政」只會加重納稅人嘅負擔,美國就係一例。呢個世界係無free lunch,要有全面嘅社會福利,即支出大左,咁收入就要相應增加,一係減下其他開支。

點樣可以增加收入?離不開加稅,學外國如何?每月收入一半攞嚟交稅好無?這邊呻高地價政策,那邊又唔比加稅,想點?

加唔到稅,咁咪賣下資產。到時又會比人話賤賣資產,再唔係就如領匯咁比人係咁抽水,話賣左之後監察不力,趕絕小市民。

減開支呢條路仲難行,一定比人抽完水再抽,前幾年梁司長先示範左,我諗現今d官員無乜人夠guts做!

對於財政儲備,講真其實真係太多,相比各國真係保守過保守派,所以我絕對贊成可以攞多出應有水平嘅錢去做嘢。例如做下補貼、投資落一d對競爭力有幫助嘅項目上面,諗唔到唔緊要,可以「參巧隔離」,最緊要為政者唔好有佢講無人講、又或者假諮詢。

好可惜嘅係而家d政客好敗家仔咁,望住個儲備去慷他人之概,咁同d基金經理又咩分別呢?

p.s. 呢篇嘢預左一定會比人抽插

Friday, March 11, 2011

水平太低

http://blogcity.me/blog/reply_blog_express.asp?f=YKQTHMZ4W1117674&id=291352


泛民跟財政司司長見面談《預算案》,結果不歡而散。散會後李卓人出來說:「我對呢次會面係非常憤怒同非常不滿。」

政客說話,誇張煽情一點,情有可原,但香港的政客,語文好的鳳毛麟角,水平普遍低下,所以常常詞不達義。

就像李議員上面那一句,又是「非常憤怒」,又是「非常不滿」,除了堆砌名詞之外,效果也一級低過一級。

為甚麼「憤怒」,因為「不滿」。

 「不滿」和「憤怒」,一個是前因,一個是後果。說話要說清楚,一切事情,先因為「非常不滿」,才引起了「非常憤怒」,照這個次序,這句話才有力量。因為「憤怒」比「不滿」,份量要重得多。

現在可好,一上來就「憤怒」,接才表示「不滿」,先是大吼一聲,跟卻放了個屁,層次急轉直下。似乎「憤怒」完了之後,氣也消了,只剩下些「不滿」。讓人聽了,就不知道那「憤怒」是真的還是假的。這種道理,低水平的政客,說給他聽也未必明白。政客其實也是演員,演員演戲,要有劇本和對白。劇本和對白好的話,可以幫水平低下的演員一把,反之,就糟透了。

政客跟演員不同之處,是演員有人寫劇本和對白,但政客則要自己發揮。本來政客是應該水平高些的,但在香港,大家花錢養的就是這般貨色的。看他們表演,我們最多「不滿」,「憤怒」倒不會的。因為「憤怒」的層次太深,他們還不配。

李純恩
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting