Monday, December 07, 2009

近況


又一年啦!又大一歲。思想有陣時都幾幼稚,幾時先可以成熟一點呢? 


而家休息中,下個星期會開新工。對於新工,幾有期望,以前返嘅都係小或中型公司,而新呢一份係大公司嘅香港分部,唔知同以前嘅有d咩分別呢?不過點都好,自己會以全新態度去應付,要成果必要付出,但可能唔成比例,不過點都好,付出過總好過坐以待斃,然後後悔。 


投資方面,分析集中在中、小型企業,而分析過程中除左原有嘅數據分析之外,亦都加入了小許嘅技術同感性分析。開始會以較小資金去實踐分析理論,從中了解新方法嘅不足之處,而長線嘅都係等大平賣先諗。現價位而言,唔係長線投資時機,反而會多著重一d價值重估嘅股身上。

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting