Monday, October 06, 2008

救市方案續談

http://jaycwc.blogspot.com/2008/10/8500.html

救市方案通過左,而家係時候估下將來會點。(以下為小弟估計,並不作為任何投資建議)

1. 美元、美債、美元資產,甚至*美股會有一段上升/興奮期。因為:
  • 印銀紙救市,都要人地睇得上眼先得,唔係國債邊鬼個會買!
  • 對沖基金un-wind 先前嘅carry-trade。前提係喺市場要比好高溢價先集到資,下家又比散戶贖回,係無可耐可之下,要拆翻先前借美元、日元。
  • 滙率係相對嘅,歐洲而家先開始受緊credit crunch嘅傷害,相比起美國,強弱立見。亞洲靠出口,歐美消費減弱,增長會受拖累,自身嘅金融業又食左唔少嘅毒債,比歐洲唔係好好多,有可能會越嚟越差。
2. 承 1 ,以美元計價商品會下跌。最大因素係市場炒經濟衰退,商品需求回落。

講翻上面條link嘅講法,7000億美元買美國金融股資產,等到d 無市無價嘅債券有翻流通市場,今到經濟心臟(銀行)有翻血液流通(資金流),唔駛成個body d 細胞(其他行業)壞死,係最快令到經濟復完嘅工程。當然,唔可以望好快,因為個body 係前幾年比d惡細胞(投行)破壞左個身理循環系統,要排除毒素、重新建立個系統(無哂洐生工具、回復舊時商業銀行嘅借短放長年代)係需要年幾、兩年嘅時間(睇過中醫嘅人會明)。到左個時,先前買落嘅字母產品會開始有錢賺。我當佢五折買入,去翻原價,都賺一個開,咁先前嘅財政赤字就好易比呢單deal 減少。(可能又係喺民主黨時期又有財政盈餘)

各位又點睇呢?

Thursday, October 02, 2008

有無諗過.......8500億背後嘅含意?

救市方案今日係參議院通過左,淨翻底嘅係眾議院各議員嘅取向,好多評論都認為會通過,上次只不過係佢地係度攞選呢嘅票,今次唔會同全世界作對!就算萬一佢地咁玩嘢,bull shit 都可能用總統否決權夾硬通過!

今 次個8500億基金係攞嚟買銀行嘅毒品,重建銀行之間嘅信任,降低佢地拆借嘅成本,從而帶動當中嘅資金流動velocity。保爾森話會以價低者得嘅競投 方法去買入毒品,令到佢地有一個市價作為資產負債表入賬嘅方法,即係mark to market,唔駛大家估估下個d毒品值幾多,阻止write off write 不了,進入無底黑洞嘅惡性偱環!

今日係一個blog度睇到新嘅陰謀論,你估係唔係保爾森所要達到嘅呢?

神七完成任務,很多國人會認為是一個了不起的成就。要知道,今天的物料和科技基礎較1969年的水平是遠為進步的,當時美國已能登陸月球並平安回國。以此推算,中國的科技水平和美國相比,是小學生和博士的差距。

不只在科技,在應變能力上,美國也能轉危為機。

次按問題變成全球金融風暴,根源在於房價不斷下跌,美國卻不斷在金融機構上左修右補,還弄了個8500億美元基金拯救美國金融體系的救市方案,實在高明。

我估計,美國的金融機構是會以低價先出售小量的不良資產,造成一個有力的參考價,跟著便會向全球的金融機構平價回購各種不良票據,再轉售給救市基金。當全球的不良票據回購得七七八八時,美國便會認真動手救房市。

這時,這些不良票據會大幅上升,加上手上的兩房、AIG等,估計美國政府可以穫利數萬億美元,一招便解決了困擾多年的財赤問題。

厚此薄彼

冰 島 救 銀 行   被 降 評 級
冰 島 政 府拯 救 當 地 第 三 大 銀 行 Glitnir 後 不 足 24 小 時 , 即 被 兩 大 評 級 機 構 標 準 普 爾 及 惠 譽降 低 其 主 權 信 貸 評 級 , 穆 更 將 其 納 入 觀 察 名 單 , 令 冰 島 政 府 成 為 信 貸 危 機 以 來 , 首個 因 拯 救 本 土 銀 行 連 累 主 權 評 級 被 降 的 國 家 。

雖 然 金 融 海 嘯 淹 至 , 促 使 各 國 為 拯 救 當 地 金 融 機 構 紛 紛 將 其 債 務 「 攬 上 身 」 , 避 免 銀 行 倒 閉 掀 起 新 一 輪 震 盪 , 但 同 時 卻 增 加 了 國 家 財 政 風 險 。

冰島 政 府 周 一 拯 救 Glitnir 後 , 標 普 同 日 便 將 冰 島 長 期 外 主 權 信 貸 評 級 由 A 降 至 A- , 理 由 是 金 融 市 場 環 境 嚴 峻 , 接 管 Glitnir 會 將 對 規 模不 大 的 政 府 帶 來 更 大 壓 力 ,可 能 影 響 該 國 財 政 。 惠 譽 亦 以 拯 救 行 動 損 害 宏 觀 經 濟 穩定 , 及 增 加 主 權 信 貸 風 險 為由 , 將 冰 島 長 期 外 主 權 評 級 降 低 兩 級 至 A- , 並 把 本 土 貨 幣 主 權 評 級 調 低 一 級 至 AA 。

克 朗 本 周 累 跌 逾 11%
穆則 把 Glitnir 評 級 連 降 三 級 , 並 將 冰 島 的 政 府 債 券 及 外 主 權 評 級 列 入 觀 察 名 單 , 意味 評 級 隨 時 被 降 。 穆 指 出 , Glitnir 財 困 的 消 息 會 對 整 個 金 融 體 系 造 成 打 擊 , 冰 島政 府 會 因 為 注 資 Glinir 而 牽 涉 入 銀 行 整 合 潮 中 , 增 加 財 政 風 險 。

冰 島 主 權 評 級 被 降 , 連 累 冰 島 克 朗 價 急 跌 , 兌 美 元 本 周 已 累 跌 逾 11% , 全 球 表 現 最 差 。

大家都係救,點解人地一出手就降,自己係咁pump水 + 政策就一d都唔降,連基金入觀察名單都無,真係隻手遮天。(亦都唔排除係唔敢,因為一出呢個消息,國債可能會比人唔安全嘅感覺,會一下子攪到美國淪陷)
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting